Herb-Lax: Hot-stuff setiap bulan

Assalamualaikum mak-mak...

Korang tengah cuba-cuba atasi perut buncit ke?
Korang nak kurus dan kempiskan perut?
Hahaha mesti sangat-sangat mahu, kan? 
Perut kempis dan langsing ni, selain daripada untuk kecantikan, sebenarnya sangat penting untuk keselesaan sendiri.
Betul tak? 

Perasan tak perut buncit menyebabkan kita selalu rasa sengkak dekat perut terutamanya bila duduk.
Tak selesa tu! 
Nak jalan-jalan pun tak selesa, sebab perut beralu-alun, 4 batu dah nampak!
Ok ezijerit ni hahaha...
Kalau berlari, boleh bayangkan perut tu melantun-lantun.
Jangan sampai kita dapat gelaran percuma daripada rakan-rakan...
Simpang malaikat la kalau nama glamer Cik D org bagi "Adila Buncit"
Kuajaq sangad orang ingat kita sebab perut kita. 
Tapi salah siapa???

Kalau yang  dah kahwin tu, hilang saham 40% di mata suami untuk markah kecantikan. 
Jangan main-main tau, sebenarnya perut buncit ni boleh menjejaskan keyakinan diri.
Kita akan selalu rasarendah diri
Perut buncit juga boleh menjurus kepada pelbagai masalah kesihatan yang lain akibat usus yang tidak sihat

Untuk anda yang mempunyai masalah perut buncit ni, Cik D sangat-sangat sarankan agar anda mencuba Herb-Lax Shaklee.
Memang terbaik dan sangatlah ramai peminatnya. 
Herb Lax ni setiap bulan sangatlah hot stuff, sangatlah tinggi demandnya, memang sangat laku.
Kesannya memang tidak dapat disangkal lagi kerana terbukti berkesan


Formulasi Herb-Lax ni terdiri herba semulajadi
Ada 9 jenis semuanya iaitu...
Senna Leaves – Merangsang tindakan pembersihan yg lembut pd usus dan perut, percepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.
Buckhorn bark – Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.
Licorice Root – Membantu proses detoksifikasi.
Fennel seeds – Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alcohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk mengatasi masalah sembelit dan kembung perut atau usus.
Anise seeds – Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.
Rhubarb root – Herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina untuk digunakan sebagai antibiotik semulajadi.
Blue Malva Flower – Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.
Culver’s root - Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.
Alfalfa leaves – Membersihkan usus, darah dan hati.

Kalau anda serius nak kempiskan perut boleh la hubungi Cik D ye untuk beli dan gunakan Herb-Lax ni :)

Salam sayang,
Cik D Momy The ZAs
Copyright© All Rights Reserved Stall Shaklee Cik D