Kurus ke... Gemuk ke... Semua ada USUS!

Assalamualaikum :)

Nak cerita pasal USUS petang ni sebab tadi terbaca fakta kanser usus adalah kanser kedua paling lazim menyebabkan kematian di Malaysia dengan anggaran 3,500 kes baru setahun.
Ok, gerun gila!


Jadi untuk 'jaga' usus kita ni, Cik D cadangkan kita ambil HerbLax

Ingat tau... Kolon kita ni hanya tahu MENYERAP je, tapi tak tau pilih mana satu nutrien, mana satu toxin, mana satu baik jahat.
Banyak penyakit bermula dari usus. Jadi untuk mengelakkan pencemaran kat usus, jaga la bagi sihat.

Tapi kenapa Herb-Lax?
Herb-Lax Shaklee mengandungi adunan pelbagai herba termasuk daun senna yang sering digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan melancarkan fungsi usus (kira macam julap la tapi bukan la seteruk julap tu).

Herb-Lax sangat digalakkan untuk ambil sebelum memulakan sebarang program pengambilan suplemen untuk membantu mengeluarkan toxin dan racun yang tersimpan dalam badan kita.



Kalau nak bantu pelawasan dan mengatasi sembelit, ambil Herb-Lax sebelum tidur.

Kalau nak "bersihkan" badan, makan Herb-Lax selepas lunch atau dinner .

Bila dinding usus dah bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Herb-Lax bukan untuk orang gemuk atau yang nak diet je.
Yang kurus pun kena ambil. 
Sebab semua orang pun ada USUS yang harus dijaga dengan baik.

Herb-Lax ni murah je...
Harga dia untuk sebotol RM120 biji tu cuma RM55.65 je.
Kalau join ahli dengan yuran seumur hidup RM70, boleh beli Herb-Lax ni pada harga ahli.
Lagi murah tau!
Pastu boleh dpt FREE sebotol Vita-Lea 120 biji jugak, worth RN94.10.

Mana nak?
Nak usus sihat je ke...
Nak usus sihat, badan bertenaga & beli semua barangan Shaklee pada harga ahli?

Cuma whatsapp Cik D bgtau pilihan korang.
017-349 0890
Hehehe...
Copyright© All Rights Reserved Stall Shaklee Cik D