Kisah yg tak habis-habis...

Ye, tak habis-habis Cik D mencanang kisah DETOXIFICATION ni...
Kenapa? Kenapa? Kenapa???
Sebab...
Detoksifikasi inu boleh membantu melindungi kita daripada penyakit dan memperbaharui keupayaan badan untuk mengekalkan kesihatan optimum.

Alahaiii... Sihat dik, sihat...
Selepas nikmat sihat ditarik sebentar oleh Allah, dan Cik D hidup dalam tekanan dan kemurungan akibat terlantar sakit, baru ku sedar besar betul nilai sihat tu...

Dan terus-terusan Cik D nak tanya... Dan jawab sendiri (hehehe...) tp korang dialu2kan utk memberikan cadangan di ruangan komen :)

Ok ok, korang tau tak bila badan korang perlu didetox?
Detox diperlukan apabila korang mempunyai gejala-gejala lebih kurang macam ni:
√√ berasa lembap, lemau, lesu
√√ bergelut dengan masalah kulit i.e. ruam, gatal-gatal yg takde bekas atau tanda, alergic
√√ sakit-sakit badan
√√ masalah penghadaman
√√ sukar menurunkan berat badan walaupun dah telan 13 botol slimming pills--
√√ sakit kepala
√√ selalu kembung --yg bukan disebabkan minum air sambil menyelam--

Toksin dalam badan org2 yg normal dinyahkan @ disingkirkan melalui buah pinggang, usus, paru-paru, limfa dan kulit. Badan kita mempunyai cara semula jadi untuk menghapuskan toksin tetapi selalunya proses tu terganggu disebabkan oleh peningkatan jumlah toksin yg cepat dlm badan melalui udara yg kita hirup setiap hari.

Then, camano kekdah detoksifikasi tu???
Dua je kekdahnye...
(1) Keluarkan kotoran daripada darah ke dalam hati supaya toksin dapat diproses dan disingkiran dari badan.
(2) Bekalkan semula badan kita dengan nutrien yg sihat untuk menggantikan nutrien yang hilang (digunakan oleh tubuh) setiap hari.

Senang je kan?
Tapi?
Haish... Ade je tapi2 tu kan kan...
Dah, kalo malas sgt, detox je dgn organic supplements macam Shaklee ni.

Meh Cik D cadangkan empat je bahan DETOX penting.
Ambil selama 3 bulan je dulu.
Stop dan teruskan pengambilan AIR MASAK secukupnya serta jgn lagi mengamalkan pengambilan makanan secara --berpuaka melampauai keupayaan badan.

InsyaAllah, sihat tu dari Allah, untuk hamba-Nya yg sentiasa berusaha.

Nak tahu ape DETOX paling best yg boleh amek cukup 3 bln je tu?
Lai lai lai SMS/WA Cik D naaa
017 349 0890
017 349 0890
017 349 0890
017 349 0890
017 349 0890



posted from Bloggeroid
Copyright© All Rights Reserved Stall Shaklee Cik D