45 sen je untuk DETOX!

Assalamualaikum :)
Cik D nak tanya sikit ni...


Korang tak suka makan sayur?

Korang kurang minum air masak?
Berat badan korang tak normal?
Korang tidur kurang 8 jam sehari?
Korang takde masa nak bersenam?
Korang cepat penat dan selalu tak sihat?
Korang boroi???
Korang ade masalah sembelit???




Kalau semua tu jawapannya YA...
Ketahuilah bahawa perut tu sedang membawa berkilo-kilo toksin dalam badan tu!

Sebab tu makan produk pelangsingan pun tak kurus-kurus!

Sebab tu buat rawatan wajah selalu pun kulit tetap kusam!

Sebab tu lemau je sepanjang hari!


Jom DETOX!
Jom NYAH-TOKSIN!
Jom amalkan gaya hidup sihat-MURAH-mudah!

Hubungi Cik D sekarang
SMS/WA 
017 349 0890
017 349 0890
017 349 0890

G+ bpnuruladila@gmail.com
Copyright© All Rights Reserved Stall Shaklee Cik D