Lechitin Shaklee: Dari 34 ke 29 dalam 5 bulan


Hah acu baca atas tuuuu.... Takuits tak?
Tak takut? Tak payah takut!

Jom baca kisah Pn Hasmah Yahaya ni...
Kisah keazaman beliau menguruskan badan...
Dulu saiz 34 sekarang 29!!

Diet cara Puan Hasmah

  1. Saya kurangkan makan Nasi. Mula2 makan dalam jumlah yang sedikit..ada juga beberapa bulan saya tak sentuh nasi dalam 2 bln macam tu lah..memang susah nak biasakan tapi lama2 saya jadi terbiasa..
  2. Saya kurangkan minum air manis terutama sekali minuman dalam tin. Gula dalam minuman tin tu sangat tinggi tau..
  3. Saya kurangkan fastfood(No KFC, No Pizza)
  4. Saya bersenam dalam rumah je..senaman ape yang saya buat ye..saya skipping dan saya mainhullahoop yang gelung rotan gelek2 kat pinggang tu lah.. ;) memang berpeluh..mula2 saya digelakkan oleh anak2 dan suami..huhu..
  5. Saya mula AEROBIC kat Tmn Pulai Perdana JB dah dekat sangat dengan rumah..baru mula 2 bln..saya ambil program “Shape Your Body”..buat ape dengan program ni..sebab saya perlu untuk saya bentukkan semula badan saya yang dulunya gemok dengan beraerobic..memang terbaekkk..
  6. Saya banyakkan makan sayur dan makanan yang kurang kalori seperti meehoon sup..mula2 memang tak seleralah nak makan tapi “alah bisa tegar biasa”..
  7. Saya banyakkan minum AIR MASAK..sebab air masak juga membantu untuk meningkatkan metabolisma badan kita..
  8. Saya KAWAL NAFSU MAKAN saya yang dulunya sangat suka makan makanan yang berlemak seperti masak lomak cili api..haha..maklumlah saya orang N9..
  9. Saya menjalani PROSES DETOX dengan HERB-LAX SHAKLEE..sebab untuk kuruskan badan wajib menjalani proses penyikiran toksin dalam badan dahulu supaya mudah untuk proses penyerapan vitamin berlaku..maklumlah dah hampir 30 tahun hidup perut ni pun dah macam2 terima jenis makanan..
  10. Saya ISTIQAMAH makan LECITHIN SHAKLEE sebab ia membantu untuk saya dapatkan berat idaman saya..dan juga kalau dulu saiz jeans 34 pastu 31 dan sekarang dah saiz 29..macam tak caye je..tapi kene percaya… ;)

Aiiii bukak Puan Hasmah je tau ade testimoni...

SABAR adalah kunci utama DIET sebab badan tak ambil masa sehari untuk gemok dan juga badan tak ambil masa sehari untuk kurus...
Biar lambat asalkan KURUSSSSS...


Puan Hairul Nisah punya cerita laaaagilah membanggakan!




Amacam? Nak beli? >> KLIK SINI << 

Anda perlukan consultation?
Sila SMS/Whatsapp Cik D.
FREE jer...
Copyright© All Rights Reserved Stall Shaklee Cik D